آیا کراتینین 3.8 بدان معناست که کلیه بیماری پاییز به مرحله 3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کراتینین 3.8 بدان معناست که کلیه بیماری پاییز به مرحله 3

آیا سطح کراتینین 3.8 به معنای بیماری کلیوی به مرحله 3 قرار می گیرند؟ شما می دانید سطح کراتینین است تنها شاخص و نه شاخص های حساس ترین بیماری کلیوی نیست، اما ما همچنین می توانید یک قضاوت خشن توجه به سطح کراتینین را، است که می گویند، ما می دانیم که مرحله بیماری کلیوی در توجه به آن است سطح کراتینین.
کراتینین 3.8 یعنی چه بیمار بیماری های کلیوی؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، ما می دانیم که اگر چه سطح کراتینین است تنها شاخص بیماری کلیوی نیست، اما با توجه به سطح آن، ما همچنین می توانید چیزی در مورد بیماری خود می دانم.
در درمانگاه، سطح کراتینین سرم 3.8 در مرحله 3 بیماری کلیه، و برای افرادی که سطح کراتینین است تا به آن معنی وجود دارد فقط سمت چپ کمتر از 30 درصد عملکرد کلیه می تواند کار طبیعی است. به طوری که تقاضا بیماران به اقدامات در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری بدتر می رود.
چگونه می تواند به بیماران می دانیم که مرحله شروع می شوند.
در واقع، سطح GFR می توانید با ما تمام داستان در مورد بیماری های کلیوی خود را بگویید. اما برای برخی از بیماران ممکن است آنها نمی توانند سطح GFR به دلایل بسیاری، آنها می توانند تشخیص خشن با توجه به سطح کراتینین سرم خود را. اگر می خواهید مطمئن شوید که مرحله شما در اما نمی دانم چگونه آن را قضاوت، شما می توانید از طریق ایمیل مشورت با ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
چه درمانی برای جلوگیری از بیماری های کلیوی را بدتر می رود مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان با نام تجاری جدید بر اساس داروهای سنتی چینی گیاهی برای جلوگیری از بیماری کلیه مفید است بدتر می رود. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه ای. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و موثر نفوذ کرده است، به طوری که این درمان می تواند بیماری های کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: